Weekly 13 #1: 13 неща, без които животът ни би бил по-добър

Започваме нова седмична рубрика, дох. Или поне се надяваме да бъде и пребъде със седмичната си идея, което е остро под въпрос в предвид, че ни мързи зверски, а и от 26ти сме в Гърция на алкохолен туризъм. Въпреки всичко ще се стараем да поднасяме на многомилионната на аудитория от 10 човека седмични простотии на рандом тема. Просто сме хора без работа (повечето). По-долу ще прочетете и творението на Мистреса на гилдията, която има честта да сефтоса рубриката. Со здраве да й е.

Tyrael

13 неща, без които животът ни щеше да е по-добър

Автор: night sentinel

1. Домашни ‘любимци’

Приготви се за къща пълна с косми и съсипани мебели! Приготви се за вой на куче всеки път, когато съседите ти излизат от апартаментите си, изпонадрани пердета и опикани цветя от любимата ти котка, смяна на триците на мързеливия плъх в клетката или най-обикновена миризма на птичешко от шарения папагал в ъгъла на хола [ех, колко хубаво би вървял с гарнитура…]. Рибите са друго нещо! Има екшън! Има драма! Гледката как големите рибоци изяждат току-що пръкналите се малки рибочета е толкова трогателна…

2. Егати пауъра!

Те ще те ограбват. Те ще ти искат още пари. Ти пък ще им плащаш сметките. Те ще управляват част от държавата ти. Те са… циганите! По какво ще ги познаеш: силен грим при женските индивиди  [понякога и при мъжките], остра миризма на пот и мъзга, липса на поне 3 зъба и още толкова позлатени [или изгнили, ‘се тая], леко ниски, мургави, тъмни или почервенени коси [има и почитатели на перхидрола, но той вече не е на мода]. Често ги виждаме в телевизионния ефир [за справка – 3ти сезон на Мюзик айдъл]. Как да се отървем от тях? О, хайде, кой сомалиец би отказал печено… (има и скинари, бе – бел. Tyrael)

3. Буба лази, буба лази…

Оборудвани с 3 пъти повече крака от нормалния човек и с отвратително гнусен вид, хлебарките и всички останали буболечки са най-противното нещо на света ЕВАХ! Предполагам на много хора се е случвало да се събудят от шума на стържещите им черва, да се запътят към кухнята, но когато светнат лампата да забележат как няколко дузини гадини си устройват купон! Естествено пред теб изскача възможността да им се нахвърлиш с чехъл в ръка [или на крак], но не забравяйте за ободряващият звук ХРУС, който те издават, докато се разпльокват на белите плочки. Както се вика – светът ще си отиде, но хлебарките и Лили Иванова ще пребъдат…

4. Химия

It just sucks. Зубриш реакции като невидял и накрая пак се намира някой зъл химик да ти такова таковата. Етанът бил едно, етенът – друго. Биологията е друго нещо – учиш си за ДНК и РНК и си айляк. Няма опасност да възкликнеш ‘Тва пък от де дойде!?’ или ‘Някъде ми се губят 2 молекули въглерод…’. Пък и не ти трябва да знаеш дали етиловият или метиловият алкохол става за пиене. Стига ти само да помниш откъде взе последните бири, че трябва да върнем шишетата…

5. Мъжете наистина ли знаят защо?

Благодарение на всеотдайния ми и досетлив мъж разполагам с Great Beer Guide и там никъде не се споменава, че бира, която си мени вкуса с всяка глътка, е високо ценена. Пък и коя бира ще има вкус на царевица, освен Каменицата (да, ама като ти се падне с вкус на малини е друг въпрос – бел. Tyrael)?! От друга страна това е за предпочитане, отколкото да има вкиснат вкус на изпикана друга бира като Болярка, Славена и др. И за да не излезе, че мразя всички бири на света ще уточня, че Загорка, Хайнекен и Старопрамен са винаги за предпочитане при мен.

6. Рипни, Калинке!

Кой нормален ще седне на центъра да размотава няк’ви кукли на фона на народна музика или детски песнички? Много е патриотично, ок, ама нужно ли е точно на центъра!? Има си куклен театър и стара част на града за тея работи! Дядова му работа…

7. Агнешко? Блях!

Това е сигурно едниствената мръвка, която не мога да понасям. Особено, ако присъствам на някой курбан и случайно надникна в котела с месото сигурно няма да ям поне седмица… дори пица. Още като ти лъхне и можеш да си повърнеш буболечките от корема! Същото е и с козето сирене…

8. Клоунът… но не на Васил Найденов

Нищо против клоуните нямам, големи са веселяци! Само един индивид  ми трови деня всеки пък, когато мина покрай Бингото на центъра… Побиват ме тръпки като го видя как се гаври с хората и веднага правя голяааам завой и много предпазливо преминавам от другата страна. Не виждам нищо смешно в тоя клоун. Ако бях някое от децата, които го гледат, никога нямаше да ида на цирк…

9. Mузика за душата

Чалга, майна! Освен ако не си много, много пиян – ни вáжи. Тва си е цяла култура [ъъъ… разбрахте ме] бе, хора! Нещо ме фаща шубето като видя момче с по-тънки вежди от моите. Не, че ми изглежда страшен, просто не знам колко му е дълъг маникюрът и ако вземе да се ядоса нещо, ще си остана без очи. Пък аз си харесвам очите, кафевички такива… Па и маниерите им често дразнят. Направо могат да ми убият апетита за ден напред!

10. Френско кино

Френска реч съъъкс! Френски хумор съъъъъкс! Френски филми съъкс! За сега, единственият, който съм изгледала до края, май е Гррр… Но пък синьото сирене им е яко. Май трябва да направят някой филм около него и може да ми променят мнението…

11. Фиигаароо…

Съжалявам, Тапа, не се сдържах J Не се сещам за нищо по-дразнещо в музиката от мяукащ/писклив женски вокал. Например вокалките на Найтпиш, Еванесънс, Бодъм… Те какво, метъл ли правят или опера? Все едно слушам оная котка до наш’та маса в Параграф, която много често вие от разгоненост. Не мога обаче да не изтъкна, че Arch Enemy (с Анджела) ftw!

12. Snooze it! or better do not…

Статията стана много дълга, за тва ще кажа само, че снуузът на алармата е причината да се оспивам повечето пъти – я натисна грешно копче и я изключа, я прекаля със снуузовете и тя вземе, че се самоизключи…

13. …but we’ve got the biggest balls of them all!

Няма по-скучни спортове от игрите с топки. Смятай футбол, волейбол, тенис. Топките са за кучетата, нека те си ги гонят и гризат [отново се чувствам късметлийка, че съм момиче… хъхъхъ]. Плюс тв’а игрите с топки са най-добрият начин да бъдеш отритнат от ранноучилищното общество. После пък стават подходящи да си припомниш колко зле си бил тогава, и колко зле си оставаш сега, разбира се.

Honourable mention: E = MCDоoh, let me get my notepad

Oсвен, че е една от най-имбавите единици в оригинала… той е една от най- имбавите единици и в експанжъна на играта. Мда, говорим именно за Science Vessel, който се явява Старкрафтовския паладин. Освен, че е детектор, може да шиба протоси с EMP и да irradiate-ва зери до стопяване на последните 27 грама телесна маса. Може обаче лесно да бъде победен със зергските scourge-ове или протоските арбитри (stasis cell), така че няма да се оплаквам много, а ще седна да си напиша formal letter-a, че курсовият пак ще ме хока.

Айде със здраве…

p.s.: Всички неща, които изприказвах до момента са базирани на личният ми опит.

p.s.2: Относно т.1 – препоръчвам разказа на Ст. Кинг – ‘Теорията на Ел Ти за домашните любимци’.
p.s.3: Относно т.13 – снукърът е як!

~ от Blog of Idiots на май 20, 2009.

23 Отговора to “Weekly 13 #1: 13 неща, без които животът ни би бил по-добър”

  1. p.s.4:What’s the problem with gramps?

  2. Никъв проблем, просто мисля, че не му е там мястото :)

  3. яко е да гониш топка! :У
    ..и размазаната хлебарка ‘ич не е айляк за чистене…
    … а аз имах 5 дена диария след последното синйо( нз къде е мАЛКИЯ) сирене което ядох… иначе за останалите : AGREED

  4. doh

  5. лейм o_o
    има яки френски филми просто незнам кавко си зяпала,ама деа те знам кви филми гледаш като цяло o_o
    тва,че нямате топки незначи,че всички игри с тях са лейм (не само щнукара)
    за СК не ми са започва говорене,че може на дълго и на широко да се говори,са йе
    Буболечките са фобия на ‘сяка женска

  6. 4 7 9 съм съгласен. За останалото Хейтъркааааа!

  7. Ех, Коко, Коко (ако си ти разбира се) :) Права е жената за френското кино и франсетата като цяло…проговори ли некъв пич на френски автоматично ми се появява чувствотом, че е педал. На мен лично досега ме е грабвал само 1 френски филм – Машината с Депардийо.

    ВТФ ис СК?
    П.С. Буболечките са и моя фобиа, дис ис съм сириъс шит…

  8. Ела в кабинета някой път да ми разкажеш Тапа. Трябва да се справим с проблема докато е време!
    Това оффтопик. Не съм съгласен за редица неща, най-вече за Загорката – най-гадната и спиртосана бира на света.

  9. нее коко йай тинк,като гледам не си гледал доберман,стар крафт, буболечките не са страшни ебати oo-

  10. Фобията си е фобия.
    Не съм го глеал.
    За Стар Крафт ме намери в скайп да спорим :)

  11. Няма убиждаш бубите, че ше насъскам rad-roach-оете от кухнята да та погнат! БОДОМ ФТВ, ИЗГНИЙ НЯКЪДЕ! Агнешкото е яко, ама което си е вярно-вярно си е – като го ядеш повече от 2 пъти под ред смърдиш на мазен арабин цяла седмица. А и аз ям сичко, тъй че кеър. Котки и кучета майна… писне ти да му чистиш гупостите и БААААМ в тенджерата – не то да ти сере по пода а ти него ше го изсереш накрая. Химия не ми споменавй имах най-мразената даскалка в СТРАНАТА за учителка по химия (според анкета на 24 Часа). Друго, друго… а, да – БОДОМ ФТВ УМРИ ОТ ПРОКАЗА.

  12. Оле виждам че идеята за рубрика беше яка. Очаквайте всеки петък статия. Следващата е или на Бракалов за зомби апокалипсиса или мойта за 13 неща, които да се направят преди да станеш на 25

  13. Зомби апокалипсис звучи мноооо добре.

  14. И КАК ПО ДЯВОЛИТЕ СЛАГАШ НАЙТУИШ И БОДОМ НА ЕДНО НИВО!?! НА КЛАДА!!!

  15. Лили, мисля че за в близкото бъдеще трябва да отбягваш Драгни като субект, с когото да пиеш бира, освен ако не държиш да бъдеш молестната по особено брутален начин с гайчен ключ.

  16. гаичния кляч е най малкия проблем, честно ти думам… то не са чехли, полжинки тухли, капани за мишки и бобъри…

  17. Аре да убием клоуна уе! Тоя и на мен ми тровеше живота 4 шибани години, сериозно предлагам да го обесим на дървото до Дриймса или както и да се казва ся онова гадно кафене.

  18. За френските филми изказването беше ебаси фейла, агнешкото още по-голям, а любимците…

    Надявам се това да не си го писала сериозно, щото ако е така… ебаси разбиранията. Списъкът може да е съставен от всичко друго, но не и от нещата, които си изредила.

    Айде живи и здрави.

  19. Е че защо бре, това си е нейно виждане :) И агнешкото верно вони отвратително, петовете също вонят особено мастиите а за другите си е ясно :Д

  20. Мен лично Таря Турунен ме стряска повече от гадинките.

  21. За френското кино мога да кажа само 3 думи. Луи. Дьо. Финес. И понеже от отдавна не съм го казвал, ЕТЪРНАЛ ДАМНЕЙШЪН ЗА ХЕЙТЕНЕТО НА БОДЪМ!!!

  22. Аз за френското кино мога и да добавя и 4та дума към твоите 3 – СЪКС!
    И си сопмни хейтенето на Бодъм следващия път като трябва да я пазиш да не се напие :Д

  23. АЕ СЛОЖЕТЕ ЛИНК КЪМ CITY!!!!

Вашият коментар

 
