Shogun #6

shogun-issue-06Да го еба в прокажения МОЛ. И в частност пробитата книжарница в него, която в продължение на 8 дни не съумя да докара до рафтовете си новото издание на Shogun. А за човек, който бачка по 11 часа в гореспоменатия МОЛ тва си е нужно като въздуха, водата и epic flying mount-a. Както и да е де, вчера най-сетне намерих време да се поразмотая из пловдивските улици и след половин час вече, радостен като хлапе из лунапарк, държах в ръчичките си новия Шогунец. От тук следва, че иде и месечното ми ревю, което този път за съжаление позакъсня.

Базово впечатление отпръв поглед – корицата отново е гланцирана. След като за миналия брой се разбра, че гланцираната корица е станала по грешка на печатницата (О.О), но все пак всички читатели на изданието се кефеха безмерно на новото амплоа, от IMG очевидно са решили да повторят „грешката“ и определено новия Shogun блести от класа.

Редовната въвеждаща статия този път е за  йонкома мангата (манга от 4 панела). Което ме изненада приятно, за разлика от статиите от предишните 2 месеца, е че този път четивото е изчистено, подредено и без буквално преливане от имена на мангаки, работили по това и това заглавие, от което на незапознатите със световната манга история (като мен) просто им бръмваше главата. Ако стилът на писане съумее да се запази, тези няколко странички любопитна информация могат бързо-бързо да ми станат любими.

По първите три манги (Pen Dragon, All In и Vairocana) няма кой знае какво ново на хоризонта. Драгона продължава да е най-слабата от всички манги (мое мнение), като аз лично имах трудности да отбягвам стълбовете по улиците хилейки се истерично на неща като „Хикс-Калибур“, „Гризилис“ (RAWR!) и особено некадърно нарисувания меч. All In си се движи както му си се полага – историята се задълбочава все повече и повече и очакваме убер покер мача в следващия чаптър. Виж, Vairocana-та вероятно ще трябва да си я преговориш от преди два броя, защото си е доста рандом и със сигурност си забравил какво е станало преди 2 месеца.

Наистина очарован съм от новия флагман на изданието – Omega Complex. Историята е мега интересна (за която има кратко пояснение в ревюто на #Shogun 5), добре измислена, добре нарисувана (драска се от пича, сътворил B. B. Project) и се чете леко и приятно. За мое огромно щастие – следващия чаптър идва още в 7ми брой, така че пак ще мога да си цвиля от кеф, кхъхъхъ.

За финал няма какво толкова да кажа, освен че ми се спи, не ми се бачка и ми се играе УоУ. Ебете се :thumbsup:!

Предишни броеве:

shogun-issue-01shogun-issue-02shogun-issue-03shogun-issue-04

shogun-issue-05

~ от Blog of Idiots на септември 10, 2009.

Вашият коментар

 
