The Drage

Поради големият интерес към един от членовете на Гилдията, ние от въпросната група решихме да изложим на показ снимка на Драгни в действие – безжалостно унищожаващ поредното китайско… с черпак.

poster62403749

Сега би трябвало всички да разберат наскоро нашумялата Призма на Драгни за изкривяване на пространствено-времевия континуум с цел причиняване на болка и страдание на невинни индивиди, бременни жени и чалгари или за по-лесно запомняне ПДИПВКЦПБСНИБЖЧ!

Part two is coming soon…

~ от Blog of Idiots на септември 16, 2009.

7 Отговора to “The Drage”

  1. Тапа, кълна се във всички тънки черва на света, ако не ми покажеш някой, на който реално му ПУКА за твойте призми (като оправдание да постнеш такава просттия) следващия път като се видим ще те налея със сярна киселина и на мястото на меките ти тъкани ще натъпча гангренясали заешки задници, преди да те хвърля в марица с буркан раци вместо скафандър. Иначе картинката я бива, кефи, само че някой който не ме знае не би разбрал дълбокия й смисъл.

  2. Не съм го поствал аз :Д Вероятен виновник – Лили. :Д

  3. Вероятно не си, но би било разхищение да заколя нея, не мислиш ли? А и ако не за тва (пряко) все за нещо си виновен (Praised be the Inquisitorium!).

  4. Всъщност аз и казах на Лилито да го постне.

  5. Е, в такъв случай няма да е разхищение коленето :Д

  6. Всъщност аз плащам на Абрамович, че да каже на Вълчо да каже на Лилито да постне Драгни! ;)

  7. Мен ми плаща само Тони Старк и вкраен случай Norman Osborn.

Вашият коментар

 
