Стивън Кинг ще е American Vampire

american-vampire-sketches

Явно и Стивън Кинг го е ударила вампирската мания… отново. След Salem’s Lot, писателят ще се завърне при кръвопийците този път в комиксова форма. Кинг не е новак в жанра, тъй като няколко негови книги са адаптирани от Marvel и Del Rey, a синът му е автор на хорър поредицата Locke & Key. American Vampire ще е нов ongoing комикс от Vertigo и ще се разказва за нов вид вампири, които ще имат възможноста да еволюират. Всеки брой ще има по две истории – едната написана от Кинг, ще е за Skinner Sweet, обирджия и убиец през 1880та, а другата от неизвестния Scott Snyder ще се разказва за млада дама, опитваща се да стане актриса в епохата на немите филми. Артът ще бъде предоставен от Rafael Albuquerque.

~ от Blog of Idiots на октомври 26, 2009.

4 Коментари to “Стивън Кинг ще е American Vampire”

  1. Дано да е по-добър в комиксите от колкото в книгите. No srsly guys, предполагам че е заради нескопосания превод, но ми прави впечатление че Цтефан Царев смуче повече хуй от рандом разклецана мангалка на околовръстното. ВТФ гивс, нали уж беше ебаси автора, ебаси чудото страшно? Да, ама вместо да ме побият тръпки или да ми стане зле (като от Мери Шели например) мноо, ама мноо стррашно ми се присра.

  2. Зависи кво си чел.То на теб от всичко ти се присира.

  3. I beg to differ, до сега ми се е присирало само от Закуска за шампионии Административнопроцесоалния Кодекс.

  4. Мен ми се досра от пицата + баничката, които хапнах за закуска. Но преди тва пих кафе на гладно, което по правило така си ми действа…

Вашият коментар

 
