Обява (няма да кажем за какво, за да ви държим в напрежение, муахаха… no, srsly, прочетете я)

Така, за повечето, които не ме знаят (което се предполага като имаме предвид че рядко коментирам и не съм писал нито една тема до сега), аз съм Miwenskee, ака Миуенскиий, ака Мутанта, ака Saviour-а в гилдията. Бях молен на няколко пъти да напиша weekly, но заради липсата на муза, оригиналност (and BALLS) не можах. За мнoгoбройните ми фенове (които почти няма как да знаят аз мен): биографията ми стои вдясно.

Текущата обява има за цел да обедини много знайни и незнайни индивиди под едно знаме и една кауза. Каузата е добра, благото е всеобщо, и ефекта (да се надяваме) ще е добър и, което е по важното, значителен. Искам само да кажа че в момента се взимам много насериозно, така че ако няма позитивни отзиви (доста вероятно) очаквам да си падна мега здраво и болезнено на задните части.

Да се върнам на обявата. Предполагам много от вас са запознати със сайта Impulse. If so, значи повечето от вас са запознати малко или много с образите, които са там. Aко нe, then for goodness’s sake check it out and be knocked out by a 10 hit combo!!!

Идеята е проста: Hate Crew във въпросния сайт. По-конкретно: правиш си рег колкото да можеш да коментираш… и почваш да коментираш! Набелязваш си някого, които просто те отвращава като визия или поведение (в сайта ще има за всекиго по нещо) и почваш тровилката. Ключовия момент обаче няма да е когато напишеш коментара, а когато получиш отговора. А именно този отгвор ще е един от два вида: типа или ще те напсува, или ще се направи на умен. И в двата случая въпросния индивид ще фейлне, като по този начин ще се закопае още повече и ще ти даде шанс просто да го изравниш със земята със един Super Sledge (а вярвам, че много посетители на този блог са способни на това)… и ето къде идва кулминацията (която няма смисъл да описвам). Едно нещо е ВАЖНО да се знае: целта ще е да сме МНОГО, да сме хора които дори няма да се познават лично, но ще са обединени. Казвам това, понеже съм бил в такова крю преди, но бяхме 5-6 човека и лесно ни отстраниха, но като сме повече очакванията ми са наистина да окажем някакъв ефект. Ако сме малко и аз няма да съм навит…

Това е като цяло. Силно се надявам да има съмишленици, ако няма здраве да е… но се замислете за нещото, което може да излезе от това.

Edit: Нещо, което забравих да спомена, е, че при евентуална реализация на идеята ми, тровилките ни трябва да са умни и завързани, не агресивни (ако ги псуваме просто слизаме на тяхното ниво)

Другото, което не написах е една идея която получих от един приятел: при евентуална зелена лампичка на нашия проект може да направим нова рубрика в блога отнасяща се към тази ни дейност. Става въпрос за нещо от рода „Impulse event of the week“ в които се описва най сполучливото затапване на седмицата и хода на самия разговор между hate crew member-а и жертвата.

~ от Blog of Idiots на ноември 1, 2009.

24 Отговора to “Обява (няма да кажем за какво, за да ви държим в напрежение, муахаха… no, srsly, прочетете я)”

  1. както казах на миленски това го правех преди по форуми, за което са ме банвали 5 пъти вече не ми е интересно.

  2. normalno… tva trqq e a4o

  3. ina4e moje ama sum navit ako sme pove4e ot 6-7 4oveka

  4. (rofl) (rofl) (rofl) Mojem i daje weekly da napishem- 13 Fail-a v Impulse :D:D:D

    Ideqta mi dopada, ama nqmam vreme da si napisha reporta, a za dr da ne govorim :D

  5. Забравих да кажа, че това Impulse Hate Crew ми звучи като някви Z-list злодей на Impulse a.k.a Kid Flash a.k.a Flash.

  6. Пак казвам целта е да сме много, иначе и аз не съм навит…
    Вече минахме 10 човека, но ни трябват и още… so spread the word…

  7. Ноу ъфенс, но приоритетите ми като УоУ, курсови работи, IELTS и дженерал мързелуване са ми по-важни :Д

  8. съм тейкън, но решението си е твое. :)

  9. ne mislq 4e p1rvat v1lna na hate crew-to fail-na az s1m ot p1rvat v1lna i o6te ne sa me otstranili :D moje da se kaje 4e s1m navit :) pak i doi i da mi iztriqt akaunta se taq 6si napraq nov xDnai malkoto 6te kaja ne6to koeto moje da nad1ha ostanalite xD ima6e edin tip koito mn na drazne6e i cqloto hate crew be6e s negovata snimka i nie kakto tovarehme na lqvoi na dqsno zeli 4e go namerili i obl1skali koeto s1s r1ka na s1rceto moga da kaja 4e be6e kat du6evna 4ikiq i pak pomislete za ideqta

  10. Ау, мале чоек, т’ва беше бааааааахти якото!!! хД

  11. Use кирилица :Д

  12. Use brains, too.

  13. ВЪЛЧО ВЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, КЪДЕ СА ЧАРШАФИТЕ СЪС СПАЙДЪР МЕН!!!!!!!!!!

  14. V-man,ако някой фане и облъска тебе така,как шще ти е, петокласнико.

    • Един път печелиш, друг път губиш, важното е че даже и да не знаеш участваш в играта. А и след като е ядосал цяла компания толкова, че да предизвика такава злобна изобретателност, та да му правят кален номер сигурно си е заслужавал един здравословен пердах. Иначе мнението ми по въпроса е, че колкото и забавни да са жалките опити за наредба от страна на среднсостатистически сайт-за-запознанства-юзър (а то не е твърде много) да го предизвикваш е все едно да участваш в The Special Olypmics. Иначе казано – забавлявайте се, постете, простейте, без мен.

  15. You cannot break the system :D

  16. fight the power fight the power

  17. Анонимния, май те е боднал в сърцето тоя факт :Д
    ти мислиш ли че щяхме да стигнем чак дотам ако типа не си го заслужаваше? (и тук не става въпрос да си го заслужи само ‘щото беше тъп и грозен)

  18. хД честно казано ми мина през ума, но ме съмнява, щом е посетител на блога значи си я има дозата съфистикейшън, а за онзи няма как да кажа това :Д
    btw V-man е Велкото, само че тъпото копеле прекалено го мързи че да пише грамотно… и не, Анонимен, не е петокласник :Д

  19. Тапичка, далеч съм от мисълта да чупя системата, напротив, даже подкрепям идеята, обаче напоследък се чувствам толкоз демотивиран, че съм по-склонен да се разложа на място отколкото да се заема лично с каквото и да е. Иначе чакам с интерес резултати. Honestly.

  20. Чакай ги от Миленски, аз мога само да ти кажа като превъртя Dragon Age Origins

  21. Ем то с тая настройка само с идеята ще си останем… не мога само аз да поема цялата инициатива. Събрах 12 души (в които и Бракалов, ама така като гледам и той ще заебава), но ако продължаваме да протакваме ще се разпадне цялата схема.

  22. … Fuck the system…

Вашият коментар

 
