Сценаристката на Shutter Island с подробности около сценария на игралния Ghost in the Shell

Laeta Kalodrigis, сценаристката на новия филм на Скорсезе Shutter Island, разкри, че до няколко седмици ще предаде първа чернова на сценария на плануваната игрална трактовка на Ghost in the Shell. Мацката е умерено оптимистична, като според нея най-голямата трудност, седяща пред проекта, е кастването на Мотоко.

Във връзка с адаптирането на манги енд стъф към Лаета са били отправени въпроси за друг сценарий, който се явява нейно задължение – този на игралната версия на Battle Angel Alita, която трябва да бъде режисирана (евентуално, някога, дали, беш ли го) от Джеймс Камерън. Лаетка, обаче, не казва нищо конкретно, посочвайки Камерън като човека, на когото трябва да бъдат зададени тези въпроси и на които той може и да отговори след 12-13 години. В 3D.

Припомняме, че въпреки мадамата да е работила по скрипта на, както се очертава, смазващо жестокия Shutter Island, нейно дело са и сценарните екскременти на Alexander и The Pathfinder, така че още не е ясно що за чудо ще се пръкне в крайна сметка.

~ от Blog of Idiots на март 4, 2010.

Един коментар to “Сценаристката на Shutter Island с подробности около сценария на игралния Ghost in the Shell”

  1. Power updating, I see… Филм по ГИТС би било добре.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: