Официално съобщение от Бай ви Вексо към целия нечовешки народ, който ебентуално минава през блога от време на време… ебаси дългото заглавие, обещавам!

Автор: v3x

В тези ми ви няколко реда (понеже не мога да пиша) ще ви разясня какво се случва и защо нема нищо ново в блого. Не че ще кажа нещо ново на някой, щото нали само ние самите дебили си четем блога :Д

Първо, много ни мързи, както сме отбелязвали неведнъж. Самият факт, че не сме поствали нищо в последните 3+ месеца е крайно очевиден. Дали т’ва ще се промени, не гарантирам, ама никой не знае какво ще ни прихване.

Главния виновник за имането на неща в блога го мързи също доста (да, Тапа, т’ва си ти.). Ако не друго обаче, поне завърши и се изнесе в Холандия, където в момента се мъчи със студеното време, запека и липсата на дебили като нас, които да му разнообразяваме живота. Надежда има да го хване крастата пак да пише и да се амбицираме да съживим малко блого, без значение, че язе съм виден некрофил.

Другия виновник за писане на неща за блога също го мързи много (бъдете изненадани). Т’ва не му пречи обаче да си гледа серЯлите и фЮлмите. Той (бай ви Вълчо, стига съм ви държал в неведение) за изминалите месеци не направи нищо изненадващо, бичеше си айляк цяло лято, зяпаше си нещата и така. Ебентуално може да се навие да пише пак, има някаква надежда.

Аз като крайно безотговорен създател на цялата тая дебилщина съм също доста мързелив, без значение, че бачкам вече (условно казано на мястото на Тапата). Сега тепърва ‘почваме университето, но ако ми дойдат идеи бих писал и аз туй онуй за блогджито.

За другите дебили нямам какво да кажа. Едни бездействаха, други кандидатсваха, трети си отваряха компоДи. Лили се садна толкова много, че мъж й – тапонето – замина за Холандия, че си плати пак УоУ-а и не иска повече да ни вижда… никога! :Д

В общи линии останалите бачкаме/бездействаме, пием бири, цъкаме джага и такива неща. Дали любимите ви/ни уийклита ще се завърнат не знам, но ако измислим нещо може и да измислим нещо.. пък евентуално и да го реализираме

Може би се чудите за к’во ви ги казвам тия неща? Еми и аз т’ва се чудя :Д Важното е че хилядите… не … милионите читатели на блога трябва да са наясно защо сме толкова мързеливи и к’во се случва с нас, щото може и да не сме по-големи от хляба, ама поне от дъвките Хуба-Буба сме :Д Туй то от мен, ако някой от гореспоменатите и неспоменатите дебили има нещо да добави – да пише 1 коментарче.

Бай Вексо-НекроСексо оувър енд аут!

~ от Blog of Idiots на септември 29, 2010.

9 Отговора to “Официално съобщение от Бай ви Вексо към целия нечовешки народ, който ебентуално минава през блога от време на време… ебаси дългото заглавие, обещавам!”

  1. Това е някъв мноо голям намек.

  2. Ми хвана па напиши нещо и за H.O.T.D. тогаз

  3. Ви го хакам.

  4. От името на Тайфата на Таласъмите, Троловете и Трупоядите (с) както и като член на гилдията – шна еа у тъпирите.

  5. Light into the Darkness and flames to the heretics!

  6. аре пропаднали гийкове пишете повече!

  7. Аз имам идея за 2 Weekly-та!

  8. Ми пиши ги.

Вашият коментар

 
