Rihanna – Loud [2010]

Встъпителни думи от труженика на народа, създател на гилдията, блога и още куп неща като вселената и всичко останало – v3x:

*аплодисменти*

Може би се чудите, драги труженици, какво по дяволите прави ревю на поп албум в нашия блог. Да ви кажа честно и аз не съм много наясно. След няколко неуспешни опити да разделя на нула (и то неуспешни, само защото не исках да разделям на нула, създаването на вселената от ден нулев не е лесно) се отказах и реших да угодя на братовчед ми и да му постна ревюто, което и не много на място поне е малко от малко дебилно. Благодаря за вниманието.

*аплодисменти*


Автор: Gad222

Барбадоската дива реши и го направи – възстанови се и го записа. Да това е петият й студиен албум Loud. За мен достатчно добър, но не и по-добър от незабравимия Good Girl Gone Bad (2007). Но разбира се сме доволни, че го направи за нас. Явно на мода в момента са ля-ля-ля, на-на-на и такива странни нечленоразделни срички да се повтарят по няколко пъти. Единадесет песни на съвършенство могат да съкратят пътя ви или поне да ви накарат да си помислите, че минава по-бързо. Можете да го купите от официалният сайт на Риана. Новата червенокосна изненадва определено с тази упоритост, с която прави нещата, и неуморната й работа дава резултати. Ето моето малко ревю за песничките

1/11 S&M

Първата песен :) Много забавен ритъм. Звук и светлина, в които Риана още не е навлязла, но й се получава :Д Определено тази песен с това „Na na na come on, come on, come on (I like it like it) Има шанс да се превърне в новата Ъмбрелла :Д Определено тази песен скоро може да прозвучи в Сенса :Д Да, Бракалов, разкърши се :Д А и напомня малко на Дишес нещо си :Д Определено добро начало, за дълъг път! (Кажи още пет-шестстотин пъти „Определено“ – бел. v3x)

2/11 What’s My Name? (featuring Drake)

На-на-на :Д Явно ще владее албума :Д Втора песен с това :Д Малко напомня на Рън Дис Таун с Джей Зи, с този рапър в началото, но пак определено има ритъмът на Риана :Д 99% съм сигурен, че това няма да е сингъл, защото не е много за пред хората, но с удоволствие бих приветствал още един албум с 8 сингъла :Д Положителна оцека за тази песен

3/11 Cheers (Drink to That)

Йеа-йеа :Д Добро начало :Д Песен обречена на усепх :Д Не случайно започва с „Cheers“. Песничка за петък вечер в Сенса! Старта на уикенда :Д Малката акапелна част ще е страхотно изживяване на едно концертче. Представям си и евентуалното му удължаване с около 40 секунди. 50 секудни невероятно за всички екзалтирали фенове. (т’ва не го разбрах, брадчед… нема да го едитвам, че да не го разбере и никой друг – бел. v3x) А и тези животичнета на заден фон. Много добро решение :Д. Наблягам толкова на лайва, защото знам какво може това момиче, бих казал, че и следя сценичните изяви и бях на онзи култов концерт 2007 година на Батемберг в София :Д

4/11 Fading

Това начало и тази песен :Д Невероятно начало с нещо божествено за мен :Д За първи път в този албул чувам чистия вокал, на нейно величество Риана :Д Това е от онезе песни тип Рихаб, в която не можеш да я определиш за балада или по-бързичка песен. Това си е просто специалитета на кака Риа :) Това Away, Away, Away, звучи като началото на песента с Т.И. Лив йор лифе :Д Но определено е доразвито.

5/11 Only Girl (In the World)

Песента с главно П. Сингъла просто :Д Или както се беше изказал някой от форума на City „Адската просто“. Не случайно беше избран и за първи сингъл за този албума. Песента разкърти клубовете и лично съм се уверил, че дори Бракалов знае части от текста :Д С невероятния си старт, динамика и ритмично поклащане от нас двамата с него, ще изкачи всеки връх в чартовете. Все пак е вече на върха на Билборд хот 100 цяла седмица! В тази песен Риана напомни за своите денс възможности, които бяхме позабравили от Don’t Stop The Music насам! “ Only girl in the world“ (dance) (music)

6/11 California King Bed

Етоооо я бреее :Д Ето я :Д Баладата!!!! Пет песни минаха и се бях уплашил, че ще станем много денс :Д Песента просто усещам, че ще е сингъл, ако до края няма в следващите 5 песни нещо много трогващо, Невероятно разказана история на лирическата героиня :Д Майл ауей :Д Неверояно, накара ме да се кача на Луната и да се почувствам далеч :Д А съм толкова близкоооо :Д Стига с лиричните отклонения :Д Важно е да отбележа за блога, че си имаме и китарка в края, която според мен си звучи добре и на място :Д (В края, през цялата песен, ама в края има нещо като соло :Д) (а? – бел. v3x)

7/11 Man Down

Много забавна песничка. На два пъти си спрях музиката за да видя дали около нас има полиция или си от песента :Д Малко ритъмче от някоя южна страна плус вокала на Риана и този текст с „mama mama mama I just shot a man down“ (Too much Queen/Kultur Shock eh? – бел. v3x) е перфектна комбинация за такава песен :Д И като за нас си имаме споменати Нига и Нигас :Д Просто шедьовър :Д А и това ром-ба-ба-бум я прави точно като за събота вечер в Сенс :Д (Ай този сенс ми провали живота!) (Майтап ли е? – бел. v3x powered by x3m)

8/11 Raining Men (featuring Nicki Minaj)

Raining men ОМГ :Д Няма ли вече заглавия за измисляне, че трябва да ползвате това? Отделно много пусикет долс, дестънис чайлд и солджа бойс, напомня тази песен. Само очаквах някой да каже ЮЮЮЮЮ и да скоча :Д Определено не одобрявам това творение. Не е във вкуса на Риана и на нас (теб – бел. v3x) :Д А и съм убеден, че е сложена за да може малко да раздруса тяло на сцената госпожицата. НЕ ме кефи, песента, а не кака :Д

* Едно лирическо отклонение, тези под нас готвят някви кибабчета, кифтета, сланини и направо не мога да мисля :Д Просто какви ЗБУТ съм си осигорил само аз си знам, ама много яко мирише на КИФТЕТААА :Д Вярно е, че „га ядох кифтетата не ревах“ ама ся смърди отвратително!

Ето ни отново след рекламите на КИФТЕТАТА! :Д С песента на девето място:

9/11 Complicated

Малко диско, малко техно, малко нежен женски вокал, това е Компликейт. Имам чувството, че лирическата героиня описва една любов с един близнак :Д Защото един близнак е абсолютно същия, като този описания в текста :Д Ама това са мои разсъждения :Д Много енергично парче, само за радио енерджей. Може да накара хората да станат и да се поразкъртят на дансингът, ец, ец :Д Може да се получат сполучливи продажби от това парче. Малко все пак ми напомня за Аква, но това само ме радва :Д

10/11 Skin

Единственото, което мога да кажа за тези песен, след това прослушване, че и аз искам така! Кой ли не иска :Д Приятно леко баладично парче, с невероятно изпълнение на Риана, поне на мен ми звучи много красиво. Ал ин :Д Малко ще охлади страстите на един концерт, но от много пого глава боли :Д (Пого на Риана О.о – бел. v3x)

11/11 Love the Way You Lie (Part II) (featuring Eminem)

:Д Песен, която беше обречена на неуспех според мен! Но да стана още по-прекрасна :Д Аз и много хора изразихме мнение, че песента без Еминем ще бъде много по-добра, но ето я с малко Еминем в края и е перфектна. Но е изпята и със сърце. Нека не си припомняме! Но важното е, че НИЕ GUILD OF IDIOTS заставаме зад каузата и против насилието зад жени (say what? nvm, не ми се разправя с феминистки, подкрепям те :Д – бел. v3x), и всеки способен дебил на това, няма място при нас! Все пак ако има проблем някоя дама, нека свирне, много сме, силни сме, ще помагаме. (забрави да споменеш, че сме супер яките пичое – бел. v3x) Тук думите спират и нека музиката говори :Д

enjoy
peace

~ от Blog of Idiots на януари 1, 2011.

5 Отговора to “Rihanna – Loud [2010]”

  1. каква е тази бласфемия!

  2. също така абоминация.

  3. Хахахаха :Д Това е! Исках да започна 2011 на чисто :Д С маркер в ръка :Д И не забравяйте кИбабчетата и кИфтетата са Стара Планина!

  4. Май разбирам и защо Неделев се е натискал да го публикува и защо вексо се е вързал – ITS FRIGGIN HUGE! Аз с толко текст щях да се дипломирам два пъти и да ми остане матриал за докторантурата. Браво, Неделев. Заслужаваш да те потупат по гърба, ако ще и да е бласфемия. И въпреки тва смятам че с маркер твориш по-добре :Д:Д.

  5. Seriously… И си минал всяка проклета песничка от проклетия албум… имайки предвид, че въпреки това никой от посетителите на блога няма да чуе и 1/4 от тях… ти си моят нов герой на безсмисления труд :Р

Вашият коментар

 
